Strona firmowa jak powinna wyglądać - Słowodaję
Wróć do Bloga

Strona firmowa jak powinna wyglądać

Firmowa strona www powinna być profesjonalnie wykonana oraz zawierać informacje ważne dla klientów - obecnych i potencjalnych. Zwiększy to szanse na pozyskanie nowych klientów i podniesie rozpoznawalności marki. Klienci uzyskają ważne informacje o działalności Twojej firmy. Będą mogli też łatwo się z Tobą skontaktować.
biznesowa_strona_internetowa

Biznesowa strona internetowa musi być zadbana na każdej płaszczyźnie, dlatego zatroszcz się nawet o najdrobniejsze detale, a z pewnością budowana witryna spodoba się najbardziej wymagającym internautom. Strona biznesowa powinna łączyć w sobie intuicyjność obsługi, funkcjonalność oraz nowoczesność. Pamiętaj, że odpowiednio zaprojektowane strony WordPress powinny mieć na celu przekonanie odbiorców do zaufania Tobie i świadczonym przez Ciebie usługom.

Strona biznesowa – zdjęcia to podstawa sukcesu

Na biznesowej stronie internetowej nie może zabraknąć wysokiej jakości zdjęć. Zleć to zadanie prawdziwym profesjonalistom, a na pewno nie pożałujesz.  Możesz też posiłkować się darmowymi zdjęcia z banków zdjęć. Dobrym rozwiązaniem może być sprawdzona agencja WordPress. Zdjęcia powinny się charakteryzować:

  • odpowiednim rozmiarem,
  • dopasowaniem do konkretnej branży,
  • właściwą rozdzielczością,
  • oryginalnością.

Z umieszczanych na biznesowej stronie www zdjęć możesz stworzyć rozmaite historie, tak aby zachęcić potencjalnych klientów do tego, aby pozostali na niej na dłużej.

Biznesowe strony internetowe i podkreślenie najważniejszych elementów

Biznesowe strony internetowe wymagają również umiejętnego podkreślenia najważniejszych elementów. Nie zapominaj o umieszczeniu na projektowanej witrynie dużych banerów, na których zawrzesz ciekawe hasła reklamowe (związane z prowadzoną przez Ciebie działalnością). Wyróżnienie poszczególnych elementów sprawi, że strona dla biznesu będzie chętniej odwiedzana przez internautów, którzy potem przejdą na kolejną podstronę, a do tego witryna stanie się dla nich bardziej przejrzysta i czytelna. Potraktuj tworzenie stron internetowych na poważnie, a na pewno biznesowa strona internetowa osiągnie sukces. Poza banerami zajmij się pogrubieniem najważniejszych części publikowanych tekstów.

Strona dla biznesu a prawidłowa wielkość fontów

Równie istotnym elementem, co dwa poprzednie jest prawidłowa wielkość fontów jako powinna mieć strona dla biznesu. Skorzystaj w tym przypadku z najpopularniejszych rozwiązań, które są cenione przez innych użytkowników (np. Roboto). Nie eksperymentuj, bo szybko może się okazać, że strona biznesu stanie się nieczytelna. Zalecana wielkość to 15-16 pikseli. Poza skutecznie dobraną wielkością fontów przydadzą Ci się też odpowiednie strategie cenowe (np. Everyday Low Prices i Hi-Lo), dzięki którym biznesowa strona internetowa zyska szerokie grono zwolenników.

Co jeszcze powinna mieć odpowiednio zbudowana strona biznesowa?

Odpowiednio zbudowana strona dla biznesu nie obejdzie się m.in. bez danych kontaktowych. Potencjalni klienci muszą mieć szansę na to, aby się z Tobą skontaktować. Chodzi o utworzenie specjalnego formularza kontaktowego, który powinieneś umieścić w dobrze widocznym miejscu, aby internauci nie szukali go długimi godzinami. 

Zainwestuj w umiejętnie przeprowadzone pozycjonowanie stron internetowych, dzięki któremu Twoja strona biznesowa wyróżni się na tle konkurencji i zdobędzie wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na szybkie dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Kolejnym krokiem, który powinna mieć strona biznesu jest stworzenie tzw. polityki firmy, w której znajdą się podstawowe informacje na temat:

  • ewentualnych zwrotów i reklamacji,
  • dostępnych form płatności,
  • przewidywanym czasie dostawy.
strona firmowa jak powinna wyglądać
Przejrzyste zaznaczenie, czym zajmuje się dana strona dla biznesu. Na zdjęciu realizacja wykonana przez WiWi.pl dla firmy zajmującej się tworzeniem oryginalnych przestrzeni – 3form

Dostęp do powyższych wiadomości sprawi, że biznesowa strona internetowa zyska na wiarygodności, a Twoja firma zacznie się rozwijać w zastraszającym tempie. Kluczowe okażą się też referencje (opinie) ze strony zadowolonych użytkowników. Zadbaj o to, aby na witrynie znalazło się przynajmniej kilka wartościowych wpisów dotychczasowych klientów. W ten sposób udowodnisz internautom swoją wartość. Z pewnością przyda Ci się profesjonalny brief marketingowy, w którym określisz swoje podstawowe cele i założenia, a tym samym ułatwisz pracę wybranej firmie interaktywnej.

#Copywriting

Redaktor tekstów, korektor tekstów – czym się różnią

Redakcja i korekta tekstu to usługa, którą oferuje niejeden copywriter. Obecnie taka praca jest już standardem w ofertach wielu agencji marketingowych i firm oferujących seo copywriting. Trzeba jednak wiedzieć, że korekta i redakcja tekstu to nie są identyczne usługi. Co więcej, czasami można odnieść mylne wrażenie, że zamawiając u copywritera korektę tekstu otrzymamy w pakiecie redakcję. Pamiętajcie – to nie jest to samo. W tym artykule wyjaśniamy czym się różnią redakcja tekstu i korekta tekstu i na czym dokładnie polegają te usługi.
#Copywriting

Słynne slogany reklamowe w języku potocznym

Wszyscy kojarzymy teksty z kultowych filmów i seriali. „Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie” czy „Ja jestem kobieta pracująca. Żadnej pracy się nie boję”. Te zdania weszły do języka potocznego, również naszego. W reklamach też znajdziemy slogany i hasła, które mają moc!