Treści na stronę internetową

Treści na stronę internetową

Nasza specjalność w zakresie usługi copywritingu to treści na stronę internetową. W ramach tego realizujemy zarówno zamówienia na pojedyncze treści na strony internetowe, teksty SEO, jak i na teksty na całe witryny. Możesz zobaczyć nasze dotychczasowe zlecenia w portfolio Copywriting.

W oparciu o wytyczne klienta przygotujemy treści na podstrony typu „O nas” / „O firmie”, „Oferta”, „Cennik”, „Co robimy”, „Nasze realizacje” i inne. Przygotujemy treści na stronę internetową o odpowiedniej długości, ciekawe, poprawne językowo, dające pozytywny i jasny przekaz na temat marki lub firmy.

Przy pisaniu tekstów dobieramy odpowiednie słowa kluczowe pomagające w pozycjonowaniu serwisu w sieci. Nasze treści na strony internetowe to teksty dopasowane do wymagań SEO. Wiemy jak skonstruować tekst, aby był przyjazny wyszukiwarce oraz użytkownikom, którzy chodzą po stronie. Do skorzystania z tej usługi zachęcamy wszystkie firmy i sklepy internetowe! Przygotowaliśmy także poradnik na temat tego, jakie teksty na stronę internetową powinny znaleźć się na Twojej witrynie. Podstawa to tzw. złota czwórka. Chodzi o treści na stronę główną, opisy każdej z podstron w ofercie, treści typu "O nas", "O firmie" oraz teksty do zakładki kontakt. Jako uzupełnienie treści na strony internetowe proponujemy prowadzenie blogów firmowych, w ramach czego przygotowujemy i publikujemy wpisy blogowe zgodnie z zasadami SEO.

Treści na stronę internetową, Teksty SEO. Dlaczego warto?

Obecnie każda domena, jeśli chce liczyć się na rynku, musi posiadać dużo unikalnej treści na wszystkich podstronach. Jest to po pierwsze konieczne przy optymalizacji pod wyszukiwarki internetowe (czyli teksty SEO). Po drugie konieczne pod kątem użytkowników/klientów. Klienci chcą dowiedzieć się, co firma oferuje, czy jest rzetelna, godna zaufania oraz czy warto zdecydować się na jej usługi/produkty. Nawet bardzo ładna i nowoczesna strona odstraszy, jeśli będzie pusta. Użytkownik sieci musi mieć zapewniona odpowiednią ilość informacji, które przyswoi podczas przeglądania witryny firmowej lub sklepu internetowego.