Prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego to nasza oferta specjalna. W ramach usługi proponujemy kompleksową opiekę nad treściami na blogu i wygodną formę płatności w formie abonamentu. Prowadząc firmowego bloga zajmujemy się wszystkim, co wiąże się z przygotowywaniem treści na bloga, pisaniem i dodawaniem wpisów, umieszczaniem ilustracji i zdjęć. Zapewniamy wpisy różnego rodzaju:

  • wpisy specjalistyczne,
  • wpisy promujące usługi i produkty,
  • wpisy lifestylowe,
  • wpisy poradnikowe,
  • wpisy dotyczące życia firmy,
  • wiele innych.

Dzięki długiemu i bogatemu doświadczeniu w zakresie prowadzenia blogów oferujemy wysoki poziom tekstów i zdjęć. Tworzymy wpisy atrakcyjne dla czytelnika i klientów firmy, które pozwolą wyróżnić przedsiębiorstwo w Sieci.

 

Prowadzenie firmowego bloga – dlaczego warto?

Firmowy blog bogaty w treści to projekt o określonym celu: ma za zadanie zdobyć zaangażowanie użytkowników, zwiększyć ich świadomość na temat marki, zbudować wizerunek firmy jako profesjonalistów i liderów w swojej branży. Ponadto ma przyciągnąć użytkowników na stronę i zmienić ich w klientów o wysokim przywiązaniu i zaufaniu do firmy.

 

Blog firmowy – które branże powinny go mieć?

Zacznijmy od tego, że blog firmowy nie jest działaniem niezbędnym dla biznesu. Bez niego przedsiębiorstwo może trwać, ale nie zyskuje wielu korzyści i możliwości, jakie daje Internet. Chcemy zaznaczyć, że w ramach usługi prowadzenia firmowego bloga wszystkie teksty piszemy według zasad SEO (optymalizacji stron pod wyszukiwarki internetowe). Tworzymy je zatem tak, aby jak najlepiej odpowiadały na zapytania wpisywane do wyszukiwarki przez użytkowników. Ma to bezpośredni wpływ na wysoką pozycję strony w Google, a to gwarantuje zwiększony ruch na stronie. Więcej użytkowników = więcej klientów. Proste!

 

Jak to konkretnie działa w biznesie?

Przykład 1 – sklep z sukienkami

Załóżmy, że prowadzisz internetowy sklep z sukienkami i szukasz nowych sposobów na zwiększenie ruchu na stronie. Zakładasz firmowego bloga, na którym piszesz artykuły poradnikowe dotyczące mody, stylu oraz teksty typu: „Jak ubrać się na…”. Osoby szukające w Google sukienek nie wpisują tylko „sukienki tanio”. Wpisują też pełne zapytania i dłuższe frazy. Na przykład „Jak ubrać się na studniówkę”, kiedy szukają w sieci porad na temat stylizacji na bal. W ten sposób użytkownik może trafić na Twojego bloga, na którym radzisz jaką sukienkę założyć i opatrujesz wpis linkami do produktów w swoim sklepie. W ten prosty sposób wygrywasz z konkurencją, a potencjalna klientka trafia na Twój asortyment. Dlaczego? Ponieważ znalazła ciekawą i przydatną treść. Zaufała Ci i wykazała zainteresowanie Twoim poradnikiem.

Przykład 2 – firma przewozowa

Jesteś właścicielem niewielkiej firmy zajmującej się przewozem osób na trasie Warszawa – kraje Beneluxu (Belgia, Holandia, Luxemburg). Chciałbyś podkręcić ruch na swojej stronie i rozpromować firmę w Internecie. Zakładasz bloga firmowego, który pełni także funkcję bloga… podróżniczego. W jaki sposób? Jako osoba będąca wielokrotnie we wspomnianych krajach wiesz już co, gdzie i jak. Dlaczego się tym nie podzielić z podróżnikami? Publikujesz więc wpisy poradnikowe na temat kultury, pracy i kosztów życia w Holandii czy Belgii. Polecasz niedrogie restauracje i atrakcje turystyczne. Przy okazji promujesz usługi swojej firmy – zwracasz uwagę na zalety podróży autobusem, na jej niższe koszty, brak ryzyka utraty bagażu itd. Ludzie czytają Twojego bloga i polecają go sobie. Rośnie w nich chęć odwiedzenia tych krajów, szukają zatem transportu. I tu dochodzimy do sedna – to właśnie Ciebie wybiorą, bo traktują Cię już jak dobrego znajomego. Gratuluję – zdobyłeś zaufanie i nowych klientów.

Firma nie mająca firmowego bloga będzie istnieć i sprzedawać, ale nie rozwinie się i nie zwiększy kręgów świadomych ich istnienia. W Internecie trzeba być w sposób dynamiczny, żywy i atrakcyjny.

 

Ustalmy, czego dokładnie potrzebujesz

Usługa prowadzenia firmowego bloga jest elastyczna – każda firma powinna ją dopasować do profilu swojego działania, budżetu, zasięgu i wielu innych warunków, na które przedsiębiorstwo może sobie pozwolić. Nie oferujemy zatem żadnego szablonowego i taśmowego działania, tylko indywidualnie przygotowaną ofertę.