

Opisy produktów
Opisy produktów
Opis produktu to usługa skierowana do sklepów internetowych. Właściwy opis produktowy powinien zawierać od 500 do 1200 znaków, a także opis krótki wprowadzający i podkreślone najważniejsze zalety. Istotny jest także tytuł opisywanego produktu – im dłuższy i bardziej szczegółowy, tym lepszy.
Produkt w sklepie internetowym powinien być opisany językiem korzyści, plastycznym, działającym na wyobraźnię. Skuteczny opis produktu przekona potencjalnego klienta do zakupu. Uświadomi mu, że to właśnie ten produkt jest właściwym wyborem i uświadomi, jakie korzyści zakup przyniesie klientowi. Zobacz nasze realizacje dla sklepów internetowych w zakładce copywriting portfolio.
Każdy produkt można opisać zgodnie z tymi wytycznym – nawet produkty bardzo techniczne lub niszowe. Zachęcamy do zamówienia tej usługi na slowodaje.pl. Gwarantujemy tylko unikalne teksty wysokiej jakości wzbogacone o słowa kluczowe, napisane językiem korzyści i posiadające opisane parametry i cechy charakterystyczne.
Opis produktu cennik i dlaczego warto?
Unikalne i odpowiednio zoptymalizowane opisy produktowe mają istotny wpływ na pozycję naszego sklepu w wyszukiwarce internetowej. Ceny napisania opisu produktowego znajdziesz w zakładce copywriting cennik.
Pamiętaj, że im więcej unikalnych opisów znajduje się w sklepie internetowy, tym lepiej wyszukiwarki oceniają nasz sklep. Dodatkowo klienci chętniej zaopatrują się w sklepach internetowych, które posiadają dobrze i dokładnie opisane produkty. Wliczając w to dane techniczne i parametry. Jest to bardzo istotne zwłaszcza teraz, kiedy każda branża sprzedaje w Internecie, a konkurencja wśród sprzedawców jest ogromna. Mniejsze branże mogą konkurować z gigantami właśnie poprzez dużą ilość unikalnych i rozbudowanych opisów.