Artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane

Artykuł sponsorowany to tekst promocyjny przeznaczony do publikacji w mediach. Inaczej artykuł partnerski. Takie teksty są podstawą reklamy natywnej, a więc wplecione naturalnie w tematykę portalu czy działu tematycznego, w którym są publikowane. Artykuły sponsorowane mogą mieć różną formę, na przykład:

  • newsa opisującego ostatnie sukcesy firmy,

  • artykułu przybliżającego historię danej marki,

  • wywiadu ze specjalistą itd.

Artykuł sponsorowany publikowany jest w mediach jako materiał partnerski i posiada link do strony docelowej, na przykład strony głównej firmy, strony produktu czy strony landing page. Powiedzmy, że prowadzisz agencję nieruchomości i chcesz ją wypromować na lokalnym rynku. Zamawiasz artykuł w Słowo Daję na temat trendów w nieruchomościach i zamawiasz publikację na interesującym cię portalu. Opublikowany tekst ma chwytliwy nagłówek oraz słowa kluczowe, na które chcesz pozyskać ruch na stronie. Czytelnicy czytają z zainteresowaniem Twój tekst, udostępniają go, a także wchodzą w link do Twojej strony, który w nim zawierasz. Przykładowe artykuły napisane dla klientów znajdziesz w copywriting portfolio.

Artykuł sponsorowany cennik i dlaczego warto?

Artykuł sponsorowany to znakomita forma pozyskania klientów oraz sympatyków marki. Nie jest to forma jawnej i nachalnej reklamy, ale pośrednie promowanie firmy z branżowej prasie. Odpowiednio napisany artykuł sponsorowany ma ciekawą treść atrakcyjną dla czytelników. Artykuł sponsorowany podsuwa czytelnikom atrakcyjne wiadomości, a jednocześnie promuje konkretną firmę jako kompetentnego specjalistę w danej branży. Z pewnością interesuje Cię teraz cennik artykułu sponsorowanego. Znajdziesz go w zakładce copywriting cennik.