Słowa kluczowe – jak dobrze je dobierać?
Opisy produktowe to bardzo ważna część każdego sklepu internetowego. ✍? Dzięki nim potencjalny klient może lepiej zapoznać się z produktem i, o ile będzie dobrze opisany, chętniej zdecyduje się na jego zakup. ?
Każdy opis powinien być opatrzony słowami kluczowymi ?️, które ułatwią znalezienie produktu w wyszukiwarce. Chodzi o to, by np. wpisując słowo „świeczki” w Google to właśnie nasze produkty znalazły się na szczycie wyników. ?♀️
Warto jednak pamiętać, że treści w Internecie tworzymy przede wszystkim dla użytkowników, a nie botów. ? Zatem nie powinny one brzmieć sztucznie. Słowa kluczowe są ważne, ale ich przesyt jest zauważalny na pierwszy rzut oka. ?
Poniżej znajdziecie przykład, jak nie pisać opisów produktowych. ⬇️
Po opisy produktowe przynoszące korzyści zapraszamy do slowodaje.pl! ??
