Strona firmowa jak powinna wyglądać
Firmowa strona www powinna być profesjonalnie wykonana oraz zawierać informacje ważne dla klientów - obecnych i potencjalnych. Zwiększy to szanse na pozyskanie nowych klientów i podniesie rozpoznawalności marki. Klienci uzyskają ważne informacje o działalności Twojej firmy. Będą mogli też łatwo się z Tobą skontaktować.
15 narzędzi dla copywritera
Poznaj darmowe narzędzia dla copywritera, które ułatwią wyszukiwanie informacji i planowanie słów kluczowych. Ułatw sobie pracę z tekstem, redakcję i...
czytaj więcej
Darmowe zdjęcia – skąd można je pobrać?
Żaden wpis na blogu, post na Facebooku czy Instagramie nie obejdzie się bez przyciągającej uwagę grafiki. Jeśli jesteś specjalistą od...
czytaj więcej
Co to jest język korzyści?
Siła oddziaływania przekazu reklamowego może być niezwykle silna, jeśli umiejętnie zastosujemy tak zwany język korzyści. W dzisiejszym wpisie przybliżam to...
czytaj więcej
Zapożyczenia z francuskiego, czeskiego i angielskiego
Zapożyczenia z francuskiego, bohemizmy oraz oczywiście anglicyzmy należą do licznej grupy zapożyczeń w języku polskim. Jak sami wiecie zwłaszcza te...
czytaj więcej
Jak poprawnie napisać e-mail?
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie miał żadnego problemu z napisaniem maila. Wiadomości do wykładowców na studiach? Zgłoszenie...
czytaj więcej
Social Media w 2019: Podsumowanie [INFOGRAFIKA]
Dziś prezentuję Wam ciekawą infografikę-podsumowanie social media w 2019 roku. Dowiecie się z niej, jakie zmiany i nowinki zagościły w...
czytaj więcej
Warsztaty z copywritingu. Słowodaję na białostockiej polonistyce!
W poniedziałek (25 XI) miałyśmy przyjemność poprowadzić warsztaty z copywritingu dla grupy studentów i studentek białostockiej polonistyki (Wydział Filologiczny UwB)....
czytaj więcej
Jak zainstalować Google Analytics?
Program Google Analytics powinien mieć każdy posiadacz bloga czy strony internetowej. Zwłaszcza taki, którego interesuje marketing internetowy. W tym poradniku...
czytaj więcej