Artykuły sponsorowane

artykuly-sponsorowaneArtykuły sponsorowane to teksty promocyjne przeznaczone do publikacji w mediach. Są podstawą tak zwanej reklamy natywnej, a więc wplecione naturalnie w tematykę portalu czy działu tematycznego, w którym są publikowane. Artykuły sponsorowane mogą mieć różną formę, na przykład:

  • newsa opisującego ostatnie sukcesy firmy,

  • artykułu przybliżającego historię danej marki,

  • wywiadu ze specjalistą itd.

Artykuły sponsorowane publikowane są w mediach jako materiały partnerskie i posiadają link do strony docelowej, na przykład strony głównej firmy, strony produktu czy strony landing page. Na przykład prowadzisz agencję nieruchomości i chcesz ją wypromować na lokalnym rynku. Zamawiasz artykuł w slowodaje.pl na temat trendów w nieruchomościach i zamawiasz publikację na interesującym cię portalu. Opublikowany tekst ma chwytliwy nagłówek oraz słowa kluczowe, na które chcesz pozyskać ruch na stronie. Czytelnicy czytają z zainteresowaniem Twój tekst, udostępniają go, a także wchodzą w link do Twojej strony, który w nim zawierasz.

Dlaczego warto?

Artykuł sponsorowany to znakomita forma pozyskania klientów oraz sympatyków marki. Nie jest to forma jawnej i nachalnej reklamy, ale pośrednie promowanie firmy z branżowej prasie. Odpowiednio napisany artykuł sponsorowany ma ciekawą treść atrakcyjną dla czytelników. Artykuł sponsorowany podsuwa czytelnikom atrakcyjne wiadomości, a jednocześnie promuje konkretną firmę jako kompetentnego specjalistę w danej branży.